صورتگر

ساقی و مطرب ومی جمله مهیّاست ولی / عیش بی یار مهیّا نشود یار کجاست

صورتگر

ساقی و مطرب ومی جمله مهیّاست ولی / عیش بی یار مهیّا نشود یار کجاست

بسم الله الرحمن الرحیم
الم تر کیف فعل ربک بأصحاب الفیل
ألم یجعل کیدهم فی تضلیل
و أرسل علیهم طیراً أبابیل
ترمیهم بحجاره من سجیل
فجعلهم کعصف مأکول
.
.
.
در مقابل این سیل عظیم و هجمه ی فیل ها و فیلم ها و جنایات فرهنگی، همچون پرنده ی کوچکی سنگ بر دهان می گیریم و از حریم دین دفاع می کنیم...

بایگانی
آخرین مطالب

آقا مرتضی

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ


سید مرتضی


بسم الله

آنان که به مقصد رسیده اند می گوند میان ما و شما تنها همین «خون» فاصله است؛ تا سدرة المنتهی را با پای عقل آمده ای، اما از این پس جاذبه ی جنون تو را خواهد برد... طی این مرحله دیگر با پای اراده میسور نیست؛ بال می خواهد و بال را به عباس می دهند که دستانش را در راه خدا قربان کرد... (فتح خون، سید مرتضی آوینی، ص126)

....................................................................................

پ ن1: اگر دیر آمدم مجروح بودم! مجروح کنکور و درس و ... . حدود دو ماه دیگر کنکور دارم و احتمالاً تا آن موقع نمی توانم زود به زود به روز باشم.

پ ن2: توسل کردم به سید مرتضی پیش آقام امام رضا علیه السلام، خیلی دلم هوای مشهد کرده اما بار گناه پایم را در تهران زنجیر نموده است.

نظرات  (۵)

سلام
احسنت
موفق باشید
پاسخ:
سلام
خوش آمدید. 
ممنون
همچنین
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۷ سید گمنام
دست سید مرتضی همراهتان..
پاسخ:
سلام
ممنون
درپناه خدا...
سلام داداش

دستت درد نکنه. ایشالله تصویر شما رو هم بکشن در آینده هنرمندان نقاش شهر. بعنوان شهید راه ولایت...

به نظرم تا روز کنکور به روز نشو حداقل با نقاشی.
ایشالله، اربعین کربلا باشیم با هم.
التماس دعا برادرم
پاسخ:
سلام فرمانده
انشالله تکه تکه بشیم فی سبیل الله، حالا نقاشیمونو بکشن یا نکشنم مهم نیست!
بعد از خوندن متن شما درباره سیدمرتضی تصمیم گرفتم این نقاشی رو بکشم. 
انشالله اربعین کربلا
تا کنکور احتمالا از طرحای قدیم میذارم
یاعلی مدد

سلام ..خسته نباشید ..کاراتون قشنگه ...من هم نقاشی می کشم ..خیلی دوست دارم موضوعات  انقلابی  رو  در کارهام داشته باشم  ولی تا امروز  توفیق نداشتم.به نظرم واقعا توفیق می خواد .. ایده زیاد دارم..دعا کنید منم بتونم شروع کنم..براتون آرزوی موفقیت دارم

یا علی

پاسخ:
سلام
سلامت باشید
ممنونم
شما بخواید هم خدا میخواد هم شهدا و ... 
دعا کنید منم بتونم شروع کنم، فعلا همه چیز برام نقابی بیش نیست.
یاعلی مدد
سلام علیکم،
خداقوت،
احسنت،
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی